سیستم اتوماسیون اداری تحت وب رایانه گسترعصرجدید با ایجاد بستری مناسب برای ثبت و گردش نامه و انواع فرمهای سازمانی، پیگیری دقیق، گزارش اقدامات لازم و مدیریت بهینهی جلسات، ضمن سرعت بخشیدن به روند مکاتبات درون سازمانی، امکان تعامل الکترونیک برون سازمانی را نیز فراهم میکند. مجموعه این امکانات با بهرهگیری از برترین فناوریهای تولید نرمافزار، با کاربری ساده و امنیت بالا ساخته شده است.
تحت وب بودن یک نرم افزار قابلیت استفاده از آن را در هر زمان و هر مکان تنها با استفاده از یک مرورگر فراهم میکند. نرمافزار تحت وب مستقل از سیستم عامل و محیط نرمافزاری بوده و امکان استفاده از آن بدون نیاز به نصب یا ارتقاء نرم افزار روی کلاینت وجود دارد. هنگامیکه از نرم فزار اتوماسیون اداری تحت وب استفاده میکنید، همه جا دفتر کار شماست. ویرایشگر و نمایشگر تعبیه شده داخل نرم افزار، بکارگیری این راهکار را مستقل از هر ابزاری کرده است.
سیستم یکپارچه مکاتبات اداری با مدیریت گردش انواع نامهها و فرمها و ساماندهی جلسات و قرارها، موجب آسانسازی در امور سازمانی و صرفهجویی در هزینه و زمان میشود.
با استفاده از فرمساز و گردش فرم، فرایندهای مربوط به مکاتبات اداری طراحی میشوند و به افراد مسئول تخصیص پیدا میکنند. بر این اساس کارها در سازمان به طور خودکار به گردش در میآید و در کارتابل افراد قرار میگیرد.
پرتال مکاتبات الکترونیک پل ارتباطی سازمان با ارباب رجوع است. به عبارتی دریچهای از اتوماسیون اداری به خارج از مرزهای سازمان است که در کنار مکانیزه کردن فرایندهای داخلی، ارائه خدمات به مشتریان و ارباب رجوع را ساماندهی میکند. این پرتال همچنین با امکان در اختیار قرار دادن برخی از فرمهای سازمان به کاربران عضو سازمان امکان ارائه خدمات سازمان به نمایندگیها و شرکای تجاری را فراهم میکند.
ارجاع بین سازمانی در سیستمهای اتوماسیون اداری همکاران سیستم امکان ارتباط سریع و نفر به نفر را در سازمانها فراهم میکند تا برای برخی مکاتبات با افراد زیرمجموعه در سازمان نیازی به طی مراحل طولانی ارسال و دریافت مکاتبات نباشد.
سامانده شخصی در سیستم اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم محیطی یکپارچه را جهت تسهیل در تنظیم و مدیریت جلسات، ملاقاتها و فعالیتها برای مدیران و مسئولین دفاترشان فراهم میکند تا زمان و هزینه در سازمان صرف امور اصلی کسب و کار شود.
ارجاع بین سازمانی در سیستمهای اتوماسیون اداری همکاران سیستم امکان ارتباط سریع و نفر به نفر را در سازمانها فراهم میکند تا برای برخی مکاتبات با افراد زیرمجموعه در سازمان نیازی به طی مراحل طولانی ارسال و دریافت مکاتبات نباشد.
پرتال مکاتبات الکترونیک پل ارتباطی سازمان با ارباب رجوع است. به عبارتی دریچهای از اتوماسیون اداری به خارج از مرزهای سازمان است که در کنار مکانیزه کردن فرایندهای داخلی، ارائه خدمات به مشتریان و ارباب رجوع را ساماندهی میکند. این پرتال همچنین با امکان در اختیار قرار دادن برخی از فرمهای سازمان به کاربران عضو سازمان امکان ارائه خدمات سازمان به نمایندگیها و شرکای تجاری را فراهم میکند.
با استفاده از فرمساز و گردش فرم، فرایندهای مربوط به مکاتبات اداری طراحی میشوند و به افراد مسئول تخصیص پیدا میکنند. بر این اساس کارها در سازمان به طور خودکار به گردش در میآید و در کارتابل افراد قرار میگیرد.
سیستم یکپارچه مکاتبات اداری با مدیریت گردش انواع نامهها و فرمها و ساماندهی جلسات و قرارها، موجب آسانسازی در امور سازمانی و صرفهجویی در هزینه و زمان میشود.