توسعهی کسب و کار به تجارت الکترونیکی جهانی میتواند چالشبرانگیز باشد، اما در عین حال میتواند قدمی جدید برای پیشرفت و درخشش برندها نیز باشد. اولویتهای خود را بهدرستی انتخاب کنید تا خسارات را به حداقل برسانید و بتوانید موفقیت خود را در گوشهی جدیدی از بازار آنلاین بینالمللی سرعت ببخشید.
حریم خصوصی را در اولویت قرار دهید و روی آن تمرکز شدید داشته باشید و این پیغام را به گوش مصرفکنندگان برسانید تا ترس آنها از بین برود. سپس با سرمایهگذاری در تکنولوژی مورد نیاز برای محافظت از اطلاعات شخصی مشتریان حرف خود را اثبات کنید. شما برای مدیریت این مشکل و دیگر مشکلات امنیتی و هزینههای مرتبط با حریم خصوصی به یک تیم نیاز دارید..
امنیت سایبری مشکل بزرگی است که همچون طاعون به جان تجارت الکترونیکی مدرن افتاده است. با توجه به Norton study، چهل درصد از خریداران موبایل در خاورمیانه و شمال آفریقا قربانی جرایم سایبری شدهاند. گزارش شده است که ۷۱ درصد مردم شاهد حملات دیجیتالی در منطقهی خود بودهاند. در مقابل، مصرفکنندگان اروپایی بهشدت در مورد حریم خصوصی آنلاین خود محافظهکار هستند.
اگر در حال ساختن یک سایت تجارت الکترونیکی جهانی هستید، پس باید بفهمید رعایت حریم خصوصی و محافظت از اطلاعات مشتری برای مشتریان خارجی چقدر اهمیت دارد. مشتریان دوست دارند مطمئن باشند حریم خصوصی آنها رعایت و محافظت میشود. آنها به تضمین نیاز دارند تا مطمئن شوند اطلاعات شخصیشان بدون اطلاع آنها برای اهداف دیگری استفاده نشود.
یکی از معروفترین مثالها Mattel است (یک تولیدکنندهی اسباببازی بزرگ). این شرکت چند سال پیش در عرضهی عروسکهای باربی در چین به خاطر چنین طرز تفکر اشتباهی شکست خورد. با توجه به گزارشات، ظاهر باربی برای دختران چینی جذاب نبود. Mattel به ذائقههای محلی از جمله زیبایی و لباسهای صورتی که توسط عروسکهای Hello Kitty در چین باب شده بود، توجه نکرد و احترام نگذاشت
کسب و کارهایی که در بازارهای بینالمللی محصولات فیزیکی و ملموس عرضه میکنند؛ معمولا باید راه حلهای خود را برای پشتیبانی از ترجیحات محلی تقویت یا سازگار کنند. بسیاری از کسب و کارهای موجود در ایالات متحده موفق نشدند محصولات موجود را به بازارهای جدید بیاورند، چون سردمداران شرکت فکر میکنند بازاریابی هجومی یا قیمتگذاری هجومی میتواند ذائقههای فرهنگی را تحت کنترل خود درآورد
سازمانها در بازارهای بینالمللی باید حتما درک کاملی از آنچه قصد دارند به فروش برسانند و وضعیت فعلی تقاضا داشته باشند. این علم به شما کمک خواهد کرد تا متناسب با حجم بازار، پویایی موجود در عرضه و تقاضا را برای محصولتان و قیمتی که میتوانید برای آن تعیین کنید، در نظر بگیرید.
برای به دست آوردن تصور واضحتری از احتمال موفقیت خود در دیگر بازارها، ابتدا باید از نقطهنظر وضعیت محلی فضای جدید محصول، کسب و کار خود را ارزیابی کنید. یک بررسی منطقهای در مورد رقیبان محلی، تقاضای محصول، قیمتگذاریها و رفتار مصرفکننده انجام دهید.
یک تیم محلی استخدام کنید تا کمک کنند تجربهی تجارت الکترونیکی شما با بازار جدید سازگار شود. اطمینان حاصل کنید پیام شما با صورت شایسته و مناسب برای مصرفکنندگانی که از آن زبان استفاده میکنند، ترجمه شده باشد. همچنین استفاده از یک دیکشنری واژگان برای مترجمان هم فکر خوبی است، چون باعث میشود پیام شما بهصورت دقیقتر ترجمه شود.
نمونه داده های بزرگ رسانه به دست آورده
کاربران تجربی داستان هکر
کیفی مواد غذایی کامیون عرشه زمین
ادغام پارادایم افراد داده های بزرگ
رسانه ها برنامه نویسی جفت تصور کردن
کمپین بینش عملی کاربردی
«اگر به مخاطبان موجود در آن منطقهی محلی اهمیت میدهید، ممکن است در نهایت اوضاع را برای خودتان بدتر کنید چون هر کسی که به آن زبان صحبت میکند، خواهد فهمید که این زبان بهصورت ماشینی ترجمه شده است و این موضوع برای زبان آنها اصلا خوب نیست.»
نمونه داده های بزرگ رسانه به دست آورده
کاربران تجربی داستان هکر
کیفی مواد غذایی کامیون عرشه زمین
ادغام پارادایم افراد داده های بزرگ
رسانه ها برنامه نویسی جفت تصور کردن
کمپین بینش عملی کاربردی
محلیسازی صحیح یک محرک حیاتی برای فروش محصول در یک منطقهی خاص است. تجربهی سایت تجارت الکترونیکی شما باید زمان و اهمیتی را که برای سفارشیسازی محصول صرف کردهاید، منعکس کند. مصرفکنندگان اگر نتوانند محصول را درک کنند یا نتوانند پیغام شما را دریافت کنند، آن را نمیخرند.
نمونه داده های بزرگ رسانه به دست آورده
کاربران تجربی داستان هکر
کیفی مواد غذایی کامیون عرشه زمین
ادغام پارادایم افراد داده های بزرگ
رسانه ها برنامه نویسی جفت تصور کردن
کمپین بینش عملی کاربردی